Komputer czy konsola? (cz.2)

Zdania są podzielone

Nie ściskasz telewizora, jeśli mieszkasz z kimś innym.

grając na telewizorze. To jest duże w moim domu. Zanim zbudowałem mój komputer do gier, ciągle musiałem planować wokół regularnych sesji oglądania telewizji z moją narzeczoną tylko po to, aby grać w gry. To byłoby w porządku, gdybym lubił wszystko, co gra w telewizji, ale nie lubię. Z moim komputerem do gier, mogę uciec od programów, których nie lubię i grać w moje gry, bez konieczności planowania wokół czasu TV.

Zbudowanie własnego komputera jest zabawne i satysfakcjonujące.

grając na komputerze PC. Kiedy budujesz swój własny komputer PC, możesz wybrać i wybrać dokładnie te części, które chcesz, np. obudowę, płytę główną, kartę graficzną, procesor, pamięć RAM i pamięć masową. Wystarczy upewnić się, że części te są ze sobą kompatybilne. A ty możesz go udekorować, żeby był naprawdę twój.
To jest mój komputer do gier, który ozdobiłem podświetlanymi wentylatorami, pałeczkami RAM i chłodziarką do wody dla karty graficznej. Niezwykle łatwo jest zbudować własny komputer, a do tego można dodać PC bling jak światła i wentylatory z wbudowanym oświetleniem, aby nadać komputerowi spersonalizowany wygląd, któremu nie może dorównać żadna konsola. Super gry do pobrania znajdziesz tutaj: https://iknowthisgame.pl

Debata trwa

Możesz też skorzystać z niestandardowego chłodzenia wodą.

Raz podjąłem się całkowicie niestandardowego projektu chłodzenia wodą dla mojego komputera. Był on świetny, ponieważ chłodził gorące części mojego komputera, co pozwalało mu pracować z maksymalną mocą przez dłuższy czas. Ale ja osobiście nie miałem czasu, aby go utrzymać.
Możesz uaktualnić swoje części PC, aby nadążać za nowymi grami, podczas gdy części konsoli stają się "przestarzałe" bardzo szybko.

Twój własny komputer do gier może być piękny, ale prawdziwe piękno komputera do gier jest jego możliwość aktualizacji.

Bez względu na to, czy zbudowałeś swój własny lub kupiłeś wstępnie zbudowany komputer ze sklepu z elektroniką, możesz wyłączyć części ze świeżymi nowymi, gdy zaczną pokazywać swój wiek. Każda część wewnątrz komputera może być usunięta lub zamieniona w całkiem łatwy sposób - to trochę jak zaawansowane klocki Lego.
Tymczasem części wewnątrz konsol do gier w dużej mierze nie ulegają zmianie w trakcie ich istnienia. W związku z tym, Sony wprowadziło PlayStation 4 Pro, który może grać w pożądanej rozdzielczości 4K, co jest czymś w rodzaju modernizacji części w komputerze. Microsoft ma również po drodze Xbox One X z obsługą 4K.



Podsumowanie

Debata o komputerach PC i konsolach będzie się przeciągać w nieskończoność, ale żaden z nich nigdzie się nie wybiera. Zawsze będziesz miał możliwość pójścia z tym, co dla Ciebie działa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Euro Truck Simulator 2 Recenzja (2/2)

Euro Truck Simulator 2 - Recenzja (1/2)